T.C. KOCAELİ DEVLET HASTANESİ |

 

 
 

SAYIN HASTALARIMIZ;

12.12.2011 Tarihinden İtibaren Hastanemizde  Merkezi Hastane Randevu Sistemine Geçilmiştir .
 Merkezi Hastane Randevu Sisteminden Randevu almak için Tıklayınız

**NEFROLOJİ, HEMATOLOJİ, TIBBİ ONKOLOJİ gibi yan dal branşlarımıza randevu almak isteyen vatandaşlarımız ilgili ana dal (DAHİLİYE) hekimine muayene olduktan sonra hekimleri tarafından  “Takip Gerektiren Hasta” olarak sisteme kaydedilmektedir. Sisteme kayıtlı olan bu vatandaşlarımız Alo 182 telefon hattından , www.hastanerandevu.gov.tr, www.saglikrandevu.gov.tr  web adresinden kendileri randevu oluşturabileceklerdir.**

RANDEVU ALAMAYAN HASTALARA AYAKTAN  BAŞVURU YAPABİLECEKLERDİR.

 

Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS)

Bilindiği üzere, Sağlık Bakanlığı Türkiye’de daha etkin ve verimli bir şekilde sağlık hizmetlerine ulaşılması amacı ile Sağlıkta Dönüşüm Projesi’ni yürürlüğe koymuş ve bu program kapsamındaki çalışmaları büyük ölçüde gerçekleştirmiştir. Bu programın en önemli çalışmalarından biride Merkezi Hastane Randevu Sistemidir (MHRS).

MHRS nedir?

MHRS; vatandaşların Sağlık Bakanlığına bağlı 2 ve 3. basamak Hastaneler ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri için 182 MHRS Çağrı Merkezini arayarak canlı operatörlerden kendilerine istedikleri hastane ve hekimden randevu alabilecekleri bir uygulamadır.

MHRS’nin amaçları nelerdir?

  • Hastanelerde daha iyi bir kaynak planlanması (iş gücü ve teçhizat kullanımının etkin ve verimli planlanması) yapılarak vatandaş/hasta memnuniyetinin artırılması, hastanelerde kuyrukların azaltılması.
  • Hastanelerde kaynak kullanımının ve dağıtımının ölçülmesi (iş gücü, makine ve teçhizat kullanımının etkin ve verimli uygulanması)suretiyle; sağlık hizmetleri sunumunun, verim ve kalitesinin artırılması. —
  • MHRS verileriyle, sağlık politikaları geliştirilmesine yardımcı olunması.

Randevu nasıl alınır?

  • Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır.
  • 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana (canlı operatör) randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular.
  • Vatandaş Erzurum veya Kayseri illerinden randevu talebinde bulunduğu hastane, poliklinik ve hekim bilgilerinden en azından hangi polikliniğe gideceğini asistana bildirdikten sonra, asistan uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa iletir.
  • Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.

Randevu nasıl iptal edilir?

  • Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. Bu arama randevu zamanından önce yapılmalıdır.
  • 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular.
  • Vatandaş iptalini istediği randevusunun, tarih ve zamanını asistana iletir. Asistan tarafından ilgili randevu iptal edilir.

NOT:VATANDAŞ KENDİSİNE VERİLENEN RANDEVU ZAMANINDAN 30 DAKİKA ÖNCE İLGİLİ HASTANENİN MHRS HASTA KABUL BÖLÜMÜNE BAŞVURUR.

kocaeli devlet hastanesi online randevu,randevu,online randevu,kocaeli devlet,devlet,hastane randevu,mhrs,kocaeli devlet randevu

 
 

 

 

 





Görüntülenme Sayısı: 1396948 Son Güncelleme: 27.10.2014 08:16:52